ZeynepAtlas Mesela aşı oldu diyelim. 38 üstüne çıktı. Yaptığım ılık duş ılık bez müdahelesi yeterli gelmiyorsa müdahale yapılmalı. Çünkü bilemem enfeksiyon veya başka bişey eşlik ediyor da olabilir. O çok rahat davranıyor. Çocuğunun gözleri kaymış. Bilinç gitmiş Yani. Ve böyle bir durumda sonuç kötü. Doktor da rahattır bizim. Ama ben rahat değilim malesef. Fitili pandemi zamanı zorla kabul ettirdim