Tugce_hckrkmz37 doktorun yazdıği raporla ilgili oluyor sanırım, ben izne çıktıktan sonra doğuma kadar olan zamanın parasını aldım, geri kalan 3 ayı rapor bitiminde toplu alacakmışım, muhasebeci öyle dedi, rapor tek rapor o yüzden bittiğinde girişini yapabilirim toplu yatar dedi. Net bilgi almak için sgk yı arayabilirsiniz.