Tugce_hckrkmz37 Kızlar emzirme parası 202 tl aldım dogum yardımı parası 300 tl aldım sımdı birde analık 655 tl yazıyor acaba bu toplu olan parayı parça parça mı ödüyorlar cnkü henüz onaylanmadı kasımda zamanı acaba otomatikmi yatıyor parca parca bilgisi olan varmı
Ruzgarbaby Tugce_hckrkmz37 Canım bana 2 hafta 3662 tl emzirme parası yattı sgk dan mesaj geldi telefonuma az önce de 1340 tl yattı oda emzirme parasının devamı sgkdan mesaj geldi oda simdi
1prens1prensesannesii Tugce_hckrkmz37 canım benimki de parça parça yattı. İş yeri muhasebesi parça parça bildirdiği için sgkya o yüzden öyle yatıyormuş..
rike-nile-aro Tugce_hckrkmz37 canım hastane raporu bütün yazıldıysa bütün yatıyo parçalayarak yazıldıysa parça parça alıyormuşsun. Benim doğumdan sonra bütün yazılmış bu ayın 27sinde bitiyor benimde ekimin içinde alıcam nasip olurda
Tospigim Ruzgarbaby bı yere basvurdunuzmu bana 3 cocuk parası yatacak sadece sut parası bay kur borcumuz oldugu ıcın yatmaz demısler
Tugce_hckrkmz37 Fhisneli calısan sgk anneler alabiliyor canım esim dogum raporuyla birlikte gitti başvurdu ama inanın ne şekilde yapıldı bilmiyorm emzirme ve dogum yardımı için diger yüklü ödeme içinde raporu iş yerine veriyorsun o şekildr yatıyor
Tospigim Ruzgarbaby calısan anne mısınız kı bunkadr yattı bız calısmayınca😂ucuncu cocuk parası tek oluo galıba
Tugce_hckrkmz37 1prens1prensesannesii özellikle soyledim toplu almak istiyorm diye ama malesef dinlemedi sanırım
1prens1prensesannesii Tugce_hckrkmz37 bende öyle demiştim ama işte malesef kendi işlerine nasıl gelirse öyle yapıyorlar
Tugce_hckrkmz37 rike-nile-aro anladım 🤨 demkki hastanede o sekılde onayladı toplam ne kdr onuda bilmiyoruz ne cıkarsa bahtımıza diyoruz 😀😀😀 ama 655 tl az gibi geldi bana aylık
rike-nile-aro Tugce_hckrkmz37 n zaman çıkmıştınız analık raporuna? doğumdan sonramı kullandınız tüm izninizi. benim doğumdan önce 16 günlük vardı 33. Haftanın sonunda çıkmıştım onun öncesi istirahat raporu vardı. Erken doğum yaptım 1230 yatmıştı 16 günlük. Benim maaşım asgari ücretten fazla canım o yüzden bana fazla yatıyo. Normalde asgari ücrete toplamda 7325 yatıyo toplamda 112 güne
Tugce_hckrkmz37 rike-nile-aro analık raporum 25 temmuz basladı 3 kasımda bitiyor dogumdan sonra bütğn iznimi kullanıyorm anladım benm asgariden ondan olablr
rike-nile-aro Tugce_hckrkmz37 11 gün doğumdan önceye ait onun ücretini almışsın canım 655 tl 101 günü alacaksın toplu olarak.