burcuu26 hayır tabi ki öyle birşey olur mu normal altını açar gibi aç sil popoyu pipisine yukarda yazdığım kremi bol sür batikon dök ve baya gevşek bezini bagla üzerine zıbın yada pantolon şeyler giydirmeyin 6 ekim diyorsun ince penye uzun corap bacakları üşümesin ayrıca ca zaten ateşi çıkma olasılıgı olcak o kadar bebeginiz işedikçe çişi iyileştirecek onu farklı şeyler deneyip canını yakmayın kafanızı da yormayın inşlahh güzel geçer şimdiden geçmiş olsun