Ealaz Ben yaptım. ve hayatımda aldığım en güzel karardı. Bir oglum daha olsa anında yaparım gene hemen iyileşiyor canı acıyor ama onun iyiliği için işte. Ve şuan 1 yaş 2 aylık ve yerinde 1 dk durmaz şu dönemde yapmış olsam her dk kanardı
Hatta keserken iyiki yapılmış yoksa dr dr gezerdiniz iltihap olma yolunda dedi ve bir kez daha iyiki dedim ilk gün ara ara baya agladı yüregim dayanmıyordu ama bugün iyiki dedim eger yaparsan fucidin diye sarı merhem var onu bol bol sür her bez degiştirdiginde çiş yaptıkça iyi gelicek