Anne sütüyle besleniyorsa bebeğiniz vermenize gerek yok. Sütünüzde azalma da olmaz emerse. Ana öğünü anne sütü olucak yine, sadece ek olarak ek gıda geliyor ve o arayı kapatmış oluyor. 1 yaşına kadar bu böyle, 1 yaşından sonra ana öğünler ek gıda, arayı kapatmak için anne sütü veya devam sütü. Evde yapabileceğiniz bir şey değil.