Ayyss tam olarak başardım diyemem :)) mızıldanınca sorun yok ama bir inat ağlaması var ona dayanamıyorum. Benim ki şu an emerek uyuyor. Uyku düzeni oturdu gündüz iki uykusu var. Uykusu gelince direk memeye geliyor ve uyuyor bende yatağına yatırıyorum bunda sorun yok ama gece 4-5 kez uyanıyor ve tekrar nasıl uyuyacağını bilmediği için emmek istiyor yine benim için bu zor oluyor onun içinde çünkü bazen yanına gidene Beşikten alana kadar uykusu açılıyor. :( bu yüzden eğitim vermeye çalışıyorum. Acaba hiç başaramazsam ne zaman kendi kendine uyumayı öğrenir yada memeyi bıraktırmak zor olur mu