OneMom Mama doymadığı için verilmiyor sadece sarılık geçsin diye. Ama inan hiç gerek yok, bana doktorum dedi ki 2 gün sadece mama ver geçer ama değer mi? Bence değmez. Sık sık bol bol emzir yeterli. İlk 15 gün bebeğe zararı varmış sarılığın sonrasında Bi zararı yokmuş neden mama veresin durduk yere. Bende çok üzülüyodum ama inan ki üzülme geçiyo