OneMom 2.ay kontrolunde yine bakalim
Ozamana kadar gecer diye dusunuyorum dedi
Ama insanlarin 5lerde gecmemis bizim 12ydi gecen hafta test sonucu
Ya bir de kan alirken cok agliyor
Esimle hastaneye gitmek tam bir zulum🤦♀️ bebek aglarken cok stres oluyo, aglayacak gibi ben yapiyomusum gibi davraniyor, biz geriliyoruz gereksiz
Keske bian once gecse☹