Annemmmm Merhaba🥰 Ben en başından beri bebeğime sütümü sağarak biberonla verdiğimden,biberona alışmıştı aslında ama yine de suluğu sevemedi ilk denediğimde.
6.Ayda ek gıdaya başladığımızda sulukla su içirmeyi denedim hiç tutmadı Ayda ek gıdaya başladığımızda sulukla su içirmeyi denedim hiç tutmadı. Kaldırdım bir süre denemedim,sonra 7.aya geçince bir daha denedim yavaş yavaş alıştı.Şuan 10 aylık hala bu suluktan su içiyor❤️