BerenandMom Kızlar 6 ay icin alıştırma bardağı ne önerirsiniz kaşıkla verdiğimde boğazına kaçıyor ufak delikli yavaş akışlı bir ürün olması gerekiyor yardımcı olur musunuz?
BerenandMom VERA19 first choice ve nature sense var ama ikisi de ayni mi başlık acaba sizinki hangisi
Annemmmm VERA19 ya benim bebeğim ee ne biberon ne emzik kullanmayı bilmiyor aslın da bnde alıştırma bardağı Alicam ama acaba onu da kullanamz mi diye şüphe de yim ne alsm elimd kalıyor aldığım la kalıyorum bebeğiniz kac aylık kullanslimi
Hunilianne BerenandMom ben aventten memnunum. Biberon hiç kullanmadı ama sulugu anladı hemen içti. Ama azıcık damlatıyor
Ezfis BerenandMom bende bekleym avent aldım ama kmisi boğuluypr flan yazmış nuk çektkçe geliyormuş ama çekeblrmi bilmiyorum bebeğe göre değişiyo glba
defnesmomm BerenandMom chicco yumuşak uçlu geçiş bardağı 4+ olarak geçiyor. Transition Cup. Ebebekten almıştım. Damlatma filan olmuyor kesinlikle. Kulpları da var, bebek kendisi tutabilir. Kızım 7 aylık, 2 aydır kullanıyoruz. ☺️
BerenandMom defnesmomm üstteki delik kısmını fotoğraf atabilir misiniz ,kendi çekerse mi su geliyor nasil😊