Azraelif tugbakalenci bugün oğlum fazla yorulmamış hava filan takılı değildi, alıştırıyolarmış, inşallah bi kaç güne biz de çıkarız, hortumdan kesince zaten iyi oluyomuş artık, inşallah sizin gibi biz de çıkarız 2 güne
tugbakalenci Azraelif aynen 2 gün hortumsuz deniyorlar sonra emzirmeye çağırıyorlar senide sıkıntısız emerse taburcu ediyorlar
Azraelif tugbakalenci inşallah cnm inşallah, tez zamanda darısı başımıza inşallah, tüm evlatları korusun Allah
Bozkayasecil tugbakalenci merhaba postun üstünden çok geçmiş ama aynı durumu yaşayan anne görünce yazmak istedim . 29 haziranda 38+3 de spinal sezeryan ile doğum yaptım bebeğimin akciğerine aynı şekilde su kaçmış yoğun bakımda tedavi görüyor , bebeğiniz düzeldi mi kaç gün kaldı yazmak istedim sadece çok zor bir durum gerçekten
tugbakalenci Bozkayasecil evet düzeldi ama bu süreçten sonra cok dikkat etmeniz gerekecek günde almıştık oğlumuzu ben biraz geç gördüm inş cıkmıştır bebeğiniz her şey normaldir 🙏🏻
gglsrnarslan Bozkayasecil merhabalar uzun zaman geçmiş fakat taburcu oldu mu bebeğiniz acaba 9 gündür benim oğlumda yoğun bakımda şuan sadece burundan oksijen veriyorlarmış kaç güne taburcu oldunuz acaba
Balbebeginannesiiii Bozkayasecil merhaba suan benim bebegimde solunum sımıntısından yogun bakımda kuvezin icine oksijen veriliyor ve siringayla anne sutu ama cigerlerndeki sudan dolayi balgam gbi bisey olusmus surekli uyku halinde o balgami atmasinj bekliyolar sizinde oyle bisey olmusmuydu bugun 6. Gunumuz
Bozkayasecil tugbakalenci daha bekliyoruz ama solunum desteğıni kestiler çok şükür şu an emme refleksini geliştirmek için bekletiyorlar emzirip alacağız inşallah bebeğimizi az kaldı :) sorun olmazsa nelere dikkat ettiniz anlatabilir misiniz
tugbakalenci Bozkayasecil bizimkisi kış bebeği olduğu için cok sıcak ortama alıştırmadım kimsenin öpmesine cok uzun bi süre izin vermedim
Powermoms tugbakalenci 7 temmzuda doğum yaptım ve bebeğimi kucağıma alamadan hemen yoğun bakıma kaldırıldı . Cigerlerde sunkaldigindan bahsedildi. Kendi nefes alabiliyor ama zorlanıyor dedi.2 sonra bnmle beraber çıktı. Gönlünüzü ferah tutup bol.bol dua edin 🙏🙏🙏
Bozkayasecil gglsrnarslan Merhabalar bebeğimiz taburcu oldu çok şükür , solunum desteği bittikten sonra 3-4 gün daha burnundan subop desteğiyle izlediler sonra subop desteğini kestiler bir iki gün kendisinin nefes alıp vermesine baktılar herşey yolunda olunca emzirmem için beni çağırdılar . Acil şifalar diliyorum bebekler çok güçlü inşallah en kısa zamanda iyileşir yavrunuz sizi en iyi biz anlarız Allah sabır versin
gglsrnarslan Bozkayasecil amin çok sağolun çok zor gerçekten 9 gün geçti ama nasıl geçti günler geçmiyor tek isteğim iyi olup yanımıza gelmesi
Kezbansayc tugbakalenci cigerlerine su kacmiyor aslinda kizim 5 ay once ayni sebeoten yattı. Bugün doktora gittik baska bi doktora dediki normal dogumda bebek cikarken göğsüne baski oluyor bu yüzden içindeki sular cikiyor ama sezeryanda çıkmıyor o yuzden genelde çoğu sezeryanlı bebek bunu yaşıyor. Merak etmeyin cabucak iyilesicektir. Korkmayın
Deniz77 Mrb benimde bebegim aynı durumda bugün 3. Günümüz yoğun bakımda akciğerinde hava varmış küçük bir kesi açılmış ve hava çıkarılmış stabil durumda unutuyoruz dedi doktor insallah sizlerin yavruları gbi benimde yavrum çıkar sağ salim
gglsrnarslan Deniz77 merak etmeyin onlar çok güçlü benim bebeğim 15 gün kaldı çok zor geçiyor ama geçiyor bol bol dua edin sütünüzü sağın ve hep iyi düşünün 💜
Balbebeginannesiiii Dodonay merhaba suan benim bebegimde solunum sımıntısından yogun bakımda kuvezin icine oksijen veriliyor ve siringayla anne sutu ama cigerlerndeki sudan dolayi balgam gbi bisey olusmus surekli uyku halinde o balgami atmasinj bekliyolar sizinde oyle bisey olmusmuydu bugun 6. Gunumuz😔
Balbebeginannesiiii Erkekannesi01 merhaba suan benim bebegimde solunum sımıntısından yogun bakımda kuvezin icine oksijen veriliyor ve siringayla anne sutu ama cigerlerndeki sudan dolayi balgam gbi bisey olusmus surekli uyku halinde o balgami atmasinj bekliyolar sizinde oyle bisey olmusmuydu bugun 6. Gunumuz
Balbebeginannesiiii FatmaYildizTepe merhaba suan benim bebegimde solunum sımıntısından yogun bakımda kuvezin icine oksijen veriliyor ve siringayla anne sutu ama cigerlerndeki sudan dolayi balgam gbi bisey olusmus surekli uyku halinde o balgami atmasinj bekliyolar sizinde oyle bisey olmusmuydu bugun 6. Gunumuz
Balbebeginannesiiii Derininannesii merhaba suan benim bebegimde solunum sımıntısından yogun bakımda kuvezin icine oksijen veriliyor ve siringayla anne sutu ama cigerlerndeki sudan dolayi balgam gbi bisey olusmus surekli uyku halinde o balgami atmasinj bekliyolar sizinde oyle bisey olmusmuydu bugun 6. Gunumuz
Balbebeginannesiiii Miniginannesi merhaba suan benim bebegimde solunum sımıntısından yogun bakımda kuvezin icine oksijen veriliyor ve siringayla anne sutu ama cigerlerndeki sudan dolayi balgam gbi bisey olusmus surekli uyku halinde o balgami atmasinj bekliyolar sizinde oyle bisey olmusmuydu bugun 6. Gunumuz