Azraelif tugbakalenci merhaba ben de karataş ta doğum yaptım, aynı sıkıntıdan oğlum küvöste, nasıl bir süreç atlattınız paylaşımısın7z, doktorlar hemşireler hakkında ya da çocuğunuz ne kadar kaldı küvöste
tugbakalenci Azraelif merhaba ilk önce çok geçmiş olsun oğlum 6. Gün çıktı . İlk 4 gün sütümü sağdım götürdüm . 5. Gün emzirmeye çağırdılar . 6. Günde emdi ve taburcu ettiler öğlen . Ciğerlerine su kaçınca tedbir olarak yatırıyolarmış zatüreye yads bronşite çevirecek mi diye böyle bi sıkıntı olmazsa taburcu ediyorlarmış . İyi bişimiş bu tedavi o yüzden üzülmeyin ve bol bol dua edin yavrunuza . İnş tez vakitte iyileşir ve kucağınızda olur.
Azraelif tugbakalenci inşallah cnm, bizim ikinci günümüz daha, aynı senin dediğin gibi dediler bana da beklemedeyiz, hastanede çok ilgi gösteriyolar ama işte dediğiniz gibi olur bizim de
Azraelif tugbakalenci yüzde doksan solunumu yerinde, yüzde onluk oksijen veriolat, cihaz filan bağlı değil, size antibiotik tedavi verdiler mi
Azraelif tugbakalenci bugün oğlum fazla yorulmamış hava filan takılı değildi, alıştırıyolarmış, inşallah bi kaç güne biz de çıkarız, hortumdan kesince zaten iyi oluyomuş artık, inşallah sizin gibi biz de çıkarız 2 güne
tugbakalenci Azraelif benim oğlum ilk 2 gün solunum makinası ileydi son 4 gün de çıkartmışlardı evet antibiyotik ile tedavi oldu
Gelincik 32 haftalık dogurdum doğunca nefes alamamis melegim yoğun bakımdaydı 10 günlükken diyaframi delik dediler apar topar ameliyata aldilar yaşamaz dediler vedalas dediler delik çok büyük dediler organları ters dediler 1600 gram bi bebekten bahsediyorum rabbim emanetini bize bağışladı başka ilde doğum yapmıştım oldugum il kabul etmedi doğumumu hiç bi doktor adımı lekeleyemem dedi hepsi.ve ben evladimi bırakıp evime gidemiyordum lohusa dikişli halimle soğuk yoğun bakim kapilarinda günlerce bekledim ameliyattan çıktı 10 gün göstermediler bebegimi bize çok uzun daha da miral bozmak istemiyorum su an ilk başlara göre daha iyiyiz 6 ay oldu bol bol dua edin ve çok güçlü olun çünkü onlar inanilmaz güçlüler 💕
Miniginannesi tugbakalenci cihaz ciktiysa bebeginiz iyilesiyor demektir antibiyotik tedavisi bitince yavrunuzu sze vericeklerdir 😊 emzirmeye cagirirlar bir kac gune
Azraelif tugbakalenci çok şükür cnm, benim oğluma makine bağlı değil bir tek oksijen veriolar bir de antibiotik tedavisi, inşallah biz de tez zaman da çıkarız
Miniginannesi tugbakalenci 37+5 de normal dogumla oglum dunyaya geldi solunum skntisindan dolayi yogun bakimda kldi 10 gun cok zor gunlerdi omrunden omur gidiyo insanin ama cok sukur simdi 6 ayligiz kuzenimin ogluda szin gibi cigerlerine su kacmisti suan 2 yasinda 😊rabbim bagislsn evladinizi sze gecicek insalllh
Balbebeginannesiiii Miniginannesi merhaba suan benim bebegimde solunum sımıntısından yogun bakımda kuvezin icine oksijen veriliyor ve siringayla anne sutu ama cigerlerndeki sudan dolayi balgam gbi bisey olusmus surekli uyku halinde o balgami atmasinj bekliyolar sizinde oyle bisey olmusmuydu bugun 6. Gunumuz
tugbakalenci Azraelif zelal hanım iyi bir doktor bizimlede o ilgilenmişti oradaki hemşirelerde cok iyi inş