ZuZu97 Azraninnnannnesi sakıncası var tabi dikişler açıla bilir falan dedi izin vermedi aldır dedi ama aldırmadım inşallah iyi olur her şey🙏
Nscaslan34 ZuZu97 yok ya aldırmak daha kötü. Allah yardımcın olsun canım bende bi sene geçsin öyle düşünüyorum
Hymeruss ZuZu97 e nasıl dogum yapcaksın canım? Sezeryan olabilcek misin tekrar. Bende sezeryan oldum da 1 ay önce tekrar hamile kalırım diye korkuyorum 😱 ama kalırsam ne olur diye de merak ediyorum ondan soruyorum😣🙄
Kaderyas032717 Akcaseda benim de 2 ay oldu doğum yapalı aynı şekilde dikişlerimin üstünde hiss yok ve bazen kaşınıyor oradı kaşımak istiyorum kaşınmıyor sinir oluyorum 🤦🏼♀️ 40 dan 1 ay sonra adet oldum bende
Nscaslan34 ZuZu97 çok soruyoruz sana da herşey meraktan 😂 sanırım sezeryan sonrası hamile kalmaktan korkan tek ben değilim
ZuZu97 Nscaslan34 karnım çok şişmesin dikişlerin açılma riski varmış..daha erken almak istiyo aslında doktor ama diyorum hiç olmazsa 36.kadar dursun sonra alalım
Nscaslan34 ZuZu97 34 de akciğer gelişim iğnesi yapılır zaten problem olmaz bn 37+2de doğurdum kuvoze girmedi üstelik 3300 gram geldi
Semide ZuZu97 heteze kesr olmisan die onçün açila bileceyler.. 37 heftede ciyerler açilir ondan sonra götür
Perimom Ben 7 ay önce doğum yaptım uyuşukluk 3. Ayda geçti ve hala regl olmadım . 1 yıla kadar olamayabilirmişim