aytiii anne sutu alerjik bebekler için çok daha iyi. Bence kesmeyın . Eksiklerini sizden tamamlıyor. Kısa bir sure sonra Jersey yoluna gırecek. Biraz zor bir süreç . Deneme aşaması. Sonra mutlaka kendınıze yıyecek bırseyler uretiyorsunuz. Alışıyorsunuz. Alerjik besinleri öğrenene kadar biraz zorlayacak sadece. Bende test yaptırdım sonra deneye deneye buldum sızın gıbı herseyı kesıp beser gün arayla tek tek ekleyerek. 17 aylığız sut alerjimiz hala devam .buyudukçe yeni alerjilerimiz çıktı gerçı. 2 gün sonra deri testı yaptıracağım .