Leylus öncelikle geçmiş olsun . Bende iki aydan fazla zamandır diyetteyim . Kahvaltıda salatalık , zeytin , pekmez yeşillik , tüketiyorum . Sabahları yeşil biber , çapta biber , mantar kavurabilirsiniz.Patates salatası yapabilirsiniz .sütsüz yumurtasız krep poğaça yapılıyor , internette tarifler var . Kendiniz zeytinli ekmek yapabilirsiniz sabah sıcak sıcak tüketirsiniz .Karpuz yiyorum , karpuz bazı bebeklerde alerji yapabiliyormuş .
öğlen yemeğinde bakliyatlardan haşlayıp salatanıza ekleyebilirsiniz . Kısır tüketebilirsiniz. Canınız tatlı isterse ben sıvı yağ ile helva kavuruyorum. Yasak olmayan malzemelerden kuruyemiş eklemeyecek aşure yaptım . Meyvelerden komposto yapabilirsiniz .
Geçen mantar biber kavurup iç yaptım , fırına verip pide yaptırdım . Birşeyler bulmaya çalışıyorum baya zor oluyor ama idare ediyoruz .