Ozan ygd bende banka sigortasindan yararlanıyorum. Devlete gitmem cok zor sevk kagidi filan istiyorlar. Bu sebeple koru hastanesine gidiyorum ama ordan cok memnun değilim. Doktorlar numaralarini vermiyorlar aklima takılan sorulari soramıyorum randevuya kadar beklemem gerekiyor. Bende sizin gibi iyi bi doktor arayisindayim.
Rengin theQueen aynen ayrı bir muayenehanesi yok. Gazi Üniversitesi hastanesinde polikliniklerden ayrı bir bölümde ayrı odasında muayene ediyor. Ama baştan söyleyeyim üniversite hastanesi olduğu için zaman zaman öğrencileri de oluyor malum onlarda öğrenecek😊 onlarda muayene sırasında odada oluyor bazen bilginiz olsun. Benim için en önemli yanı hem sohbet eder gibi herşeyi konuşabilmek hem de acil bir durumda ulaşabilmek.
theQueen Rengin Öğrencilerden yana bir sıkıntım olmaz ☺️ Hem daha iyi akıl akıldan üstündür birinin görmediğini başkası görür bulur diye düşünmüşümdür hep 😇 kesinlikle benle konuşması önemli olan kısacası bana şikayetiniz var mı diye sormasındansa bilgi versin isteğim bu 😅
Barismehtap ygd Lokman Hekim Akay hast. Dr Ayşen Koçyiğit’e götürüyoruz oğlumu doğduğundan beri,memnunuz
Rengin theQueen ben liste yapıp gidiyorum soracaklarımı 😂 cevaplıyor evet sıradaki gelsin diye gülüyor esprili sevecen biri. Bu arada Cuma günleri sabah 8 de arayıp randevu alıyorsunuz sıkıntılı yanı bu 9 a kalırsanız randevu bitiyor. Her Cuma atabiliyorsunuz randevu için. İsterseniz bir bakın memnun kalırsanız devam edersiniz olmazsa başka bir doktorla görüşürsünüz.
theQueen Rengin Gerçekten açıklayıcı ve samimi cevabınız için teşekkür ederim yeniden 😇 evet önümüzdeki ay bir gidelim merak ettim doktoru 🙈
Rengin deletedmom913 hastaneyi arayıp çocuk polikliniği bölümüne bağlanmanız yeterli. Numara yazarım da uygun olur mu forumdan engel yemeyeyim😂
Rengin theQueen ne demek burda birbirimize faydalı olalım destek olalım diye düşünüyorum 😊 sevgiler 💐
Ozan AsliErdo bende emel hocaya gidiyorum evet tatlı bir kadin bilgili de. Ama numarası bende yok sorularımı sormak için muayene tarihini beklemek zorundayim. Sizde de durum ayni mi yoksa numarasını verdi mi?
AsliErdo ygd evet whatsaptan mesaj atıyorum cevap veriyor fırsatı olunca Ozan ben telefonunu istedim ve verdi.Whatsaptan mesaj atabilirsiniz Ama hemen cevap veremeyebilirim demişti.Ben her mesaj attığımda cevap aldım.Ben beğeniyorum yani
miliaris ygd memorial hastanesi, memnune aladag ve sami akbuga..ikisi de cok iyi doktorlar..hastane zaten temiz ve guzel..cok fazla hekim oldugu icin kalabalikta olmuyor istediginiz zamana randevu bulabiliyorsunuz..