ygd ben kızım 3 aylık olana kadar gittim , 3 aydan sorma şırnak a döneceğimi söylemiştim ondan midir bilmen ama verdiği numaraya attigim mesaja da mail e de cevap vermedi , ki telefona bakamaya bilirim ama maile mutlaka cevap veririm demişti cevap filan gelmedi 😊