pikacuu nurannenur Bende gurbetteyim canım bi ben bi eşim başka kimsemiz yok. Yalnız büyütüyorum meleğimi 🙏🥰
nurannenur Ebruea Allah a sığınıp her daim uzaklarımızı hayırlısıyla yakın eyle diye dua da bulunuyorum sürekli
nurannenur RuzgarAtlas bizim de 4. Ayda başladı sonra 6 dan sonra yavaş yavaş kendine halinde oynuyordu 8 aylıkken Ankara ya ailemin yanında 1 ay kaldım kucaktan kucağa hep alıştı şimdi ben mahvoluyorum evde
RuzgarAtlas nurannenur ilgi çok olunca alışıyorlar tamam kucakta tutuyoruz ama evde başka çocuk da olunca zor oluyor tek olsa sıkıntınolmuyor büyüyünce geçecek inşallah sağlık olsun ne yapalım
02Kaan12 nurannenur bizde de durumlar aynı. Kucak istiyor yada onunla yerde oturayım istiyor hiç tek başına oyun oynamıyor. Nedenini anlayamıyorum.