Arkadaşlar merhaba.. 9 aylık bir kızım var bana aşırı düşkün tüm gün ya kucağımda olsun ya da yanında oturayım istiyor.. yanından kalktığım anda feryat figan yok böyle ağlama şekli.. önüne eline ne versem asla fayda etmiyor.. kendim skolyoz hastasıyım artık sırt ağrılarımdan mahvoldum eşimde de asla durmuyor sadece ben olacağım.. gurbetteyim hiçkimsem de yok burada eşim dışında..yemek çamaşır bulaşık ev işi hiçbirisini yapma otur yanımda diyor.. yürüteçde de durmuyor.. Benim durumum da olan var mı nasıl aştınız bunu acaba delirmek üzereyim..