Hzl Nurse harveys şurup. Sab simplex damla ve biogaia kullandım.
Sab simplex 6 damla ile başladı 20 günlükken, sonra 10 damlaya kadar doktor kontrolünde kilosuna göre artışı oldu.
Nurse harveyin içinde ml ölçekli şırıngası vardı, 1ml ölçekle önce günde 2 kere den sonra 6 kere ye çıkmıştı 2. Aylık olduğunda.
Ölçüleri doktor söyledi. Günün 24 saatini bölerek sistematik şekilde saatinde verdim damlayı şurubu.
Bunları verirken kolay yutsun genzine kaçmasın diye gıdım gıdım verdim ağzına.
Ne yazık ki amuda da kalksak, yürüyerek edirneden ardahana da gitsek bu gaz bitmeyecek.Sadece damla ve şuruplar, masaj ve çeşitli hareketleri yaptırdıktan sonra bir nebze olsun kolay yapmalarını sağlıyor.
Benim bebeğimde kolik var, şuan 2 ay 17 günlük.Günde 2-3 kere kendi gaz çıkartsa da hala bende yardımcı oluyorum.Bacakları oyun halısında oynattığından beri daha iyi. Ancak ilk 50 gün cidden zordu hatırlıyorum. Saatlerce masaj yapardım.