Hzl. Canım bende ismini unuttum ama 45 tl gibi bir fiyata almıştık sanırım doktor yazmıştı sonradan gidip aldik yazdirmadan. İsmini hatırlamıyorum3 bucuk aylik olunca biraktik doktorumuz gerek duymadı yabi verirler diye biliyorum. Bizimde tam çıkmıyordu gazi el mecbur sirtina vuruyordk masaj felan ışte hala daha var 4 bucuk ayligiz.