Anneyimmben Civandara nasıl oldu peki anlatırmısınız neler yaptınız suan memeyi terk etti gibi bişey iz :(
Civandara Anneyimmben mastit oldum dr göğsünü sağ dedi dolu Bırakma bende her emzirmeden sonra 5 10 cc de olsa sağdım böyle böyle arttı zamanla
Papatya07 Haticektrnc mama verme sogan ye iki saat dolsun goguslerin iyice aciksin bak nasil emicek ayakta emzirmeyi dene bide pispisliyarak
Sevdasoylu Bi ara oğlumda emmeyi bıraktı galiba bir hafta emziremedim bende aynen sizin gibi çok korkmuştum tamamen bıraktı diye. Sonra bi gece uyandı ve delirmiş gibi emmdi😂 bol su için sütüm az diyede sürekli mama vermeyin inanın ne kadar çok emerse okadar çok sütünüz olur. Bu durmu yaşamayan çok az kadın vardır yakında sizdede düzene girer. Ben başta göğüslerim yumuşak diye ve sıkdığımda süt gelmiyor diye sütüm az zannediyordum ama bebeğim emince süt geliyormuş😅 bebeğinizin bezlerini takip edin eğer doluyorsa sık sık doyuyordur
Lavitaebella Anneyimmben facebook emzirme akademisine üye olun. Sonra dua edin olur mu? Çok yardımcı oluyorlar.
Lavitaebella Anneyimmben öncelikle sütüm yetmiyo düşüncesini de kafanızdan atın. Her şey kafada bitiyor. Psikoloji çok öenmli. Siz bebeğinizin memeden ne kadar süt çektiğini bilmiyorsunuz. Makinanız da varsa bol bol sağın ve daha da önemlisi sürekli memede tutun bebeğinizi(süt artırır.) Mamayı 2.plana atın yavaş yavaş kesmeye çalışırsınız.
Civandara Haticektrnc ilk zamanlar sürekli rezene anason soğan hurma ne derseniz yiyip içtim bayağı Kilo da aldım ama artmadı mastit oldum dr memeni hiç dolu tutma dedi bende her emzirmeden sonra 5 10 cc de olsa sağdım böyle arttı zamanla. Şuan fazla olması beni rahatsız bile ediyor akıyor çünkü olur olmadık yerde
Papatya07 Haticektrnc iste tamda ben 1.ayda memeye gectik sutun yeter emdirdikce cogaliyo cok sık emZir. Ben hergun rezene ,humana,helva,sogan,bolca su,galactoga ya da yeni basladim bunlari icip yiyorum .
Papatya07 Anneyimmben ayakta emzir pispislayarak mama verme o uyuyunca uyumaya calis dolsun goguslerin
Karakiz Haticektrnc ilk zamanlar oyle oluyo bende yasadm incir tahin helvasi havuc dereotu bide lohusa serbeti ozelikle dereotuyla lohusa serbeti aktarlarda satiliyo lohusa serbeti dedimmi veriyolar gidiym geliym serbeti iciyrm 😊suan 1.5 aylik oldk cok sukur sutum gekdi doymuyodu mama veriyodum simdi son 2 haftadir mama vermiyrm
Civandara Haticektrnc iki aylıkken kestim mamayı ilk iki ay süt ün az olması Normal zaten önemli olan pes etmeden emzirmek. Daha Fazla olsun istiyorsan bi de sağmak
Karakiz Haticektrnc insallah cnm bebegim icin hersey yiyrm iciyrm kilo basini aldi gitti😊6 aya kadar kabulum kilo almaya sonrasi diyet 😊
eymeninannesibusra Haticektrnc bizim ilk 3ayimiz mama meme gitti günde 2 veya 3kere mama veriyodum ama humana stil tea ve galactago damla kullandım ve sürekli emzirdim çok şükür mamayi bıraktık ve sadece emziriyorum