Haticektrnc 2 ay 6 günlük bebeğim var hep mama kullanıyorduk 15 gündür memeye geçtik şimdide biberonu ve mamayı istemiyor. Sütüm de yetmiyor. Ne yapabilirim böyle olupta sonradan sütü yeten var mı
Bisaniye Haticektrnc yetmediğini nasıl anladın? İlk ay ben de mama takviyeli gittim sonra kestirdi doktor. Su, yulaf, incir , hurma, havuç ,elma tüketiyorum günlük
Selma42 Haticektrnc memede uzun durması bile artmasına sebeptir. Bebekten memeye memeden beyne sinyal😉
Nily Haticektrnc been. :) Bir dönem mama meme şeklinde gidiyorduk İlginc bi şekilde bebeğim mamayı yemeyi bıraktı sürekli emzirmeye başladım saat başı Ve aylık kontrolünde kilo alımı gayet iyiydi :)
Haticektrnc Bisaniye Bende de kesmemi söyledi kilosu çok iyi artık mama verme dedi. Ama ben hep tereddüt ediyorum çünkü bu kiloya ulaşana kadar hep mama takviyemiz vardı. Ya anne sütümle kilo almazsa zayıflarsa diye düşünüyorum. Doymadığından şöyle şüpheleniyorum ellerini ağzına sokuyo hep elini emiyo ve memeden bol sütü aldıktan sonra azalınca memeye geliyo ama resmen memeyle kavga ediyo. Ağlıyo
Bisaniye Haticektrnc bu ay elini keşfettiği için emmesi normalmiş :) meme kavgası bizde de var söyleniyor sürekli bezleri ne alemde doymasa çiş yapmaz emin ol yetiyordur ☺️
Civandara İlk iki ay mama +süt gittik iki ayın sonunda sadece anne sütü verdim şuan fazla sağıp buzluğa atıyorum kesinlikle emzirmek ve sağmak sütü artırıyor sabır sadece. Bir de bol bol su
Haticektrnc Civandara ciddi misiniz. Lütfen yardımcı olur musunuz nasıl yaptınız neler yaptınız da sütünüz öyle artıp bebeğinize yetti. Benimki az geliyor eminim. Her şeh yapıyorum artması için ama olmuyor hep aynı. Aktardan milk tea almıştım o yaradı sadece
Anneyimmben Civandara nasıl oldu peki anlatırmısınız neler yaptınız suan memeyi terk etti gibi bişey iz :(
Anneyimmben Haticektrnc yaa bende şuan aynı durumdayım deli olcam yetmio mama veriyorum memeyi istemiyo lütfen nasıl düzeleceğini bilen varsa yazsın mama vermek istemiyorum bırakır diye cok korkuyorum
Civandara Haticektrnc ilk zamanlar sürekli rezene anason soğan hurma ne derseniz yiyip içtim bayağı Kilo da aldım ama artmadı mastit oldum dr memeni hiç dolu tutma dedi bende her emzirmeden sonra 5 10 cc de olsa sağdım böyle arttı zamanla. Şuan fazla olması beni rahatsız bile ediyor akıyor çünkü olur olmadık yerde
Sevdasoylu Bol bol emzirmemi tavsiye ederdi herkes bana o zamanlar gıcık olurdum sonra evdeki mama bitince bi kaç gün alamadım mecbur sadece kendi sütümü vermek zorunda kaldım o zaman anladım sütümün yettiğini
Anneyimmben Sevdasoylu ya benim oglum almıyo memeyi son günlerde cünkü süt az geliyo biliyorum nasıl yapcam kandırarak yada uyku sersemi ve uyandık ca alıyo cok zor durumdayım napcam bilmiom:(
Lavitaebella Anneyimmben facebook emzirme akademisine üye olun. Sonra dua edin olur mu? Çok yardımcı oluyorlar.
Lavitaebella Anneyimmben öncelikle sütüm yetmiyo düşüncesini de kafanızdan atın. Her şey kafada bitiyor. Psikoloji çok öenmli. Siz bebeğinizin memeden ne kadar süt çektiğini bilmiyorsunuz. Makinanız da varsa bol bol sağın ve daha da önemlisi sürekli memede tutun bebeğinizi(süt artırır.) Mamayı 2.plana atın yavaş yavaş kesmeye çalışırsınız.
Papatya07 Anneyimmben ayakta emzir pispislayarak mama verme o uyuyunca uyumaya calis dolsun goguslerin
Happygril Haticektrnc canım benimde ilk iki ay azdı ama.ben.mama kullanmadım devamlı emzirdim ısırgan otu çayı yaptım içtim bende bayağı etkili oldu bide devamlı sagdim kızım uykuda iken devamlı sagdim artsın diye sonradan artti