Pandayavrusununannesi merhaba bebeğim 3 aylık doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum fiyatı diğer bezlere göre yüksek diye sleepy denedim ama memnun kalmadım koku yapıyo, ıslaklık göstergesi pek iyi değil, cırtcırtları büyük. Tekrar prima ya döndük bebişime pişik yapamadı 2 bezde çok şükür ama prima öneririm size. İç dokusu, kokusu daha iyi cırt cırtları daha minimal mesela ıslaklık göstergesi bir kez çiş yapsa bile hemen gösteriyo, dolunca sarkmıyo kokusu sleepy göre çok daha az prima premium care tavsiye ederim pişik olmadan adapte olur umarım😊