Anneyeni Pandayavrusununannesi prima ile ilgili sikayetlere bakarsaniz sikayet var dan oradanda gorebilirsiniz temiz bez boyle nasil diyeyim naylon gibi agir kokuyordu yada boyle sanki cok idrar yapılmış gibi idrar kokuyordu temiz olmasina ragmen yani 2 paket daha denedim baktim gecmiyor degistirdim
EslemEva_23 Pandayavrusununannesi evet parfümlü bez aslında parfümlü olduğu için almak istemedim ama diğer bezlerde iyi değil ıslaklık çizgide 6 saat sonrasından belli oluyo r
Ummu_64 Pandayavrusununannesi Bebeğim 5 aylık olmak üzere ve doğduğundan beri sleepy kullanıyorum çok da memnunum
Dilara1010 Pandayavrusununannesi yani abartıldığı gibi değil paket ilk açıldığında biraz koku var ben çekmeceye koyuyorum tamamını bir günde kokusu uçup gidiyor ıslaklık göstergesi olsun ne kadar çiş kaka yapsada taşırmıyor gece 1 kere bağlıyorum sabah alıyorum hiç taşma yapmıyor premium care de kullandım o kadar fazla para vermeye gerek yok
Nurrg Pandayavrusununannesi ben hep prima premium Care kullanıyorum çokta memnunum pişik, sızıntı hiç olmadı Hamd olsun 👍😊
e_ckucukunal İlk prima premium kullandm şimdi baby Turco hem uygun hem sızdrmıyo ıslaklık göstergesi de var
Fundafatma Pandayavrusununannesi benimki Molfix kullaniyrodu eşim bı gün yanlışlıkla bimdeki.satilan bezden almış bı oaket kullandım alerji yada başka bişey yaomadi bende Jenny bilyy e geçtim 😆ama benim bebeğim az bı çiş değsin bezine hemen rahatsız oluyor yani saatlerce durmuyor o halde hemen değişince pişik ihtimalide kalktığı için ortadan kullanıyorum eğer sizinkide aynıysa boşa masraf yapmayın deneyin bı bence
ayazasaf Pandayavrusununannesi ben doğduğundan beri molfix pure and soft kullanıyorum çok övüldü diye prima aktif bebek aldım ama çişte bile inanılmaz bir koku yayıyor sürekli taşıyor atletinin karın kısmı sürekli çişli oluyordu ve pişik yaptı paket bitmeden geri döndük molfixe
izmirliannee Pandayavrusununannesi gunluk rahatlik alma aktif bebek kullaniyorum gayet iyi , premium care cok pahali butcen yeterliyse al ben aktif bebekten memnunum , gunluk rahatlik pek iyi degil
gokcekizinannesi Pandayavrusununannesi görünüşe göre öyle. ve aktif bebek biraz daha ince. ıkisinde de taşma olmuyor.
Blkns12 Pandayavrusununannesi ben doğduğu gündem beri premium care kullanıyorum ogluma hicbir sorun yaşamadım şükür tavsiye ederim ama bezi genelde bebek belirliyor bana yarayan size yaramayabilir
Kayramirza54 Oğlum doğduğundan beri Prima premium care kullanıyoruz çok memnunun şuan beş aylık pişik vs hiç bişeyla karşılaşmadık ❤️
merveshah Pandayavrusununannesi biz premium care kullaniyoruz simdilik cok memnunum hic pisik yapmadi daha bir aylik oglusum ama 🙈
Gizemgsm Prima aktif bebek ve sleepy dönüşümlü kullanıyorum.primadan daha memnunum.kokusu pudra gibi güzel kokuyor bence