Arenimo kilif aramiyorum. Inanin umurumda da degil. Yazinizi gordugumde yukarida da belirttigim gibi dostane bir sekilde yazdim. Tez dediginiz sey de esimle kendimi bi an sizin yerinize koydum ve gunumuzde problem olarak gordugum bir seyden bahsettim. Bu konuda yorum duymak istemiyorsaniz esinizle ayri yattiginizi belirtecek kadar ozelinizi yazmassiniz bebegimle birlikte yatiyoruz yazarsiniz olur biter o zaman. Yaziyorsaniz da size normal bir sekilde yazilan bir yoruma normal cevap vermeniz gerekir. Ben burada kimseyle munakasaya girmek icin bulunmuyorum bir seyler ogrenip danismak veya konu hakkinda varsa fikrim soylemek icin bulunuyorum. Gereksiz tartismalari uzatacak kadar zamanim da yok bu zamani bebegimle ailemle gecirmeyi tercih ederim. O yuzden iyi aksamlar diliyorum. Umarim her birimiz hep cok mutlu evlilikler, aile hayatlari sureriz 😊