A_y_can34 yaziyi yazali 19 gun olmus ancak arama kisminda aratinca denk geldim yorumunuza. benim kizim 9 aylik. ilk 2 ay annem ve kaynanam yanimdaydi ancak her ihtiyacini ben giderdim tabi onlarda sevdi etti. 1 ay bas basa kaldik. 4 aylikken annem geldi pandemi derken 6. ayina kadar yanimizdaydi. sonrasi yine tek basima. kizim besiginde kendi kendine uyuyor son 3 aydirz ilk 6 ay kucaktan inmezdi gaz sancisi vs sarilip uyuturdum. son 3 aydir uyku arkadasi ve emzigiyle uyuyor. gun iancak son 1 aydir kizim kucaga gelmek istemiyor. emekliyor siraliyor. kucagima alayim az seveyim desem kendini yere atmak icin cirpiniyor. evet kesfetme zamani vs ancak hic ilgilenmiuor benimle. babasina da ayni sekilde. tek basina saatlerce oynar emekler. sakin mutlu bir bebek. ben odadan cikarim isimi hallederim gelirim bir kez agladigini gormedim. ben kucagima gelmek istemeyince acaba emziremedim guvenli baglanamadik mi diye dusundum. ama siz boyle yazinca sormak istedim. tek basina oynayan sosyal bir bebek. misafir vs gelince de biraz alisma evresinden sonra oynsr guler beni aramaz. hic bana bagli degil gibi