Mom091 Yanımda yatırdım o süre zarfında. Memeye uyanıyor vermeyince çığlık kıyamet ortalık. Ama sürekli uyanıyor gecede 7-8 kez uyanıp meme istiyor. Uyku kalitesi giderek düştü.
Bir gece karar verdim ne kadar ağlarsa ağlasın meme yok diyip uyumaya teşvik etmeliyim diye. İlk gece uyandı meme için, meme yok dedim arkamı döndüm. Vurdu, ağladı hiç oralı olmadım. 5-10 dk içinde o da geri uyudu. Sonra tekrar uyandı 1 saat sonra su verdim,içti. Geri yanıma yatırdım meme yok oğlum dedim yine arkamı döndüm, mızıldandı 5-10 dk içinde yine geri uyudu. O geceyi böyle böyle atlattık. 3 -4 gece sonunda her uyandığında meme yok dedim ve itiraz etmeden geri uyumaya başladı. Tabi bazen öyle kıyamet kopuyordu ki kucağıma alıp sakinleştirdim, sırtını falan sıvazladım ma yinede meme vermedim. Şuan bir kere su içmeye kalkıyor o kadar. Arkamı dönüp yatmazsam asla asla susmuyor, yakama yapışıyor, volumu arttırarak bağırıyor. Bu nedenle hep sırtımı döndüm, meme yok diyerek.