Mom091 merhaba, benimde oğlum şuam 17 aylık. Dediğim gibi tam meme düşkünü olmuştu. Gece sıksık memeye uyanır olmuştu. Vermeyince kıyamet kopuyordu. İstikrarlı ve dirayetli olmaya karar verdim. Ağladığında, kıyameti koparsa bile meme yok diyerek meme vermedim. Sadece 1 hafta dişimi sıktım ve şimdi gece sadece 1 kez kalkıyor susamış olabileceğini düşünerek su veriyorum, içip geri yatıyor. Bazen yakamı tutuyor, meme yok diyorum, hemen geri yatıyor. Sabırlı ve iradeli olmalısınız. Ağladığında mutlaka meme yok diyin o cümleyi kavrasın ve anlasın.