smile56 biz yaptırdık mevsimden dolayı gerekli olan bi aşı bence ben de kararsız kalıp yaptırdım ama iyiliğe yaptırdım yaptırmayıp sonradan pişman olacagma diyerek hiç bi yan etki ateş falan olmadı ağızdan sıvı veriyorlar zaten ben 2 ve 4. Aylar yaptırdım 3 ve 6da da yaptıranlar var