Hemanjiomluminik ben her zaman büyük alırım bebeğime yenidoğan olmadı 4-5 aylıkken bol 1 yaş kıyafetleri giydirdim. Şu an 7 ay 7 günlük ve 18-24 giydiriyorum boydan biraz uzun olur katlarım ama üstler tam olur yani geniş ve az bir şey uzun olur boyu 69 cm ama giydiriyorum bol rahat olsun daha iyi diyorum. Asla ayına göre kıyafet almadım olsa da bir ay tek olur sonraki aylar hiç olmazdı o yüzden o hataya bir daha düşmedim. Montu 18-24 ay aldım lc den ve komik durdu kalçasını falan kapattı ama sıkıntı yok giydirirm. Kafada büyük olduğundan 1-2 yaş bere aldım hafif büyük ama dediğim gibi rahat olur😂