Zeynoali bizim doktor her defasında zeytinyağı diyor başka bir şey demiyor birde neresi ağrısa fitil ver diyor tmm iyi kadın gecenin bir vakti arasam bir şey demiyor ilgileniyor galan ama sanki değiştirecem bu doktoru çünkü 2 aylıkken fark ettim konakları onu da doktor kontrol etmedi ben saçlarının içine bakarken fark ettim. Şu an 5 aylık olduk hala var her defasında zeytinyağı sür dokunma dedi diye bende öyle yaptım gittikçe kalınlaşıp sertleşti daha da zor hale geldi şimdi zeytinyağı karbonat yaptım taradım o biraz çıkardı bepanthol pişik kremi sürdüm o baya çıkardı keşke en başta süreydim. Sizin doktorun veridgi ilaç neydi acaba baya uzun oldu ama doktora dolmuşum demekki 😂😂