Berjin77 ahh ahhh çok iyi anlıyorum sizi şuan benim kızımda saclı doğmustu ınce çok az bi konak oluştu onları tarakla tararken tutam tutam konakla birlikte düştü şimdi komple bütün sacları dokuluyo beyaz bi tane uyku sapkası var onu takıyorum uyudugunda genellıkle bi çıkartıp bakıyorum ki içi hep saç acayip döküldü dökülmeyenlerde düğümcük oluyo kesmek zorunda kalıyoruz.bazen eşime diyorum acaba komple kestirsekte yeni saçı mı beklesek kızım kafası kırpık kırpık koyun gibi 😔