Tortilla_ galiba ilk çocuk ve ayına göre hareketlerde bulunup vakit geçiriyoruz sonrası hep uyumak ben bu aylarda hep uyuma taraftarıyım bebeklerin zaten bu aydan sonra hareketlenme zamanı kilo ister istemez gidiyor oyüzden oğlumu şok şok emzirdim ve hep onun kilo alacağı besinler yedim ama en önemlisi emzirdiğimde aşkla emziriyordum herşeyi bi kenara bırakıp emziriyordum bu en önemlisi verim doysun hadi işim yarım kalacak yada başka şeyler düşüneyim olmadı