Bhcemrza Gulerbkr yarın 4 aylık oluyor evet kaynanamın demesiyle sütüm yarıyor çünkü bi göğsümüde emmiyor
Zumrana Bhcemrza merhaba öncelikle maşallah barekallah emmiyor demişsiniz ya sadece tek göğsünüzden mi besliyorsunuz ? Diğer göğsünüzü hiç mi emmiyor
Bhcemrza cocomelon banada kilosu bebeğimin normal gelmedi ama işte doktor anne sütü die döküntü yok dedi
cocomelon Bhcemrza yok canım anne sütü alıyor normaldir benim kızım zayıf 😂😂 sadece şekerine baktır yinede
220520B Yaa maşallah bebişlerinize ben sütümü arttırıcam diye canım çıkıyor😞 var mı tavsiyeniz nasıl arttırabilirim bnde sütümü ?
Bhcemrza 220520B ben bol bol su içiyorum tabi rmzirdiğim için zaten çok susuyorum onun dışında süt yapan besinler ye
Yagmuranne Sağlığı mı önemli sizce yoksa kilosu mu? Kilosunun az mı çok mu olduğu doğum kilosu ile birlikte doktorunuzun değerlendireceği bir konudur. Burada bebeği düşük kilolu olan anneler var. Lütfen biraz hassasiyet😇 Sağlıklı günler dilerim.
Bhcemrza Yagmuranne 3300 le doğdu sordum mama vermiyorsan sıkıntı edilecek bi durum değil ve sık sık emziriyon ondan dedi ve benim oğlum çok uyur ilk bir ay gaz sıkıntısı baya çektim taki ona iyi gelen ilaçla tanışıncaya kadar gün içerisinde fazla uyuduğu için sütün üstüne kilo yapmış olabilir
aliismom Linamoms herkes 7 8 9 kilo yazmış bende şaşırdım basta ama benimkide 2160 doğdu 4 ay 5 günlük 6300.. bebek kilosu az doğunca öyle oluyor.. persentil tabloya bakin en az en fazla kilo yaziyor orada.. ama 9 kilo da baya fazla geldi bana😬
Linamoms aliismom benim ki süt alerjisi yüzünden bi ay kilo alamadı geriledi kilosu gerizekalı doktorlar bilemedi derdini çocuk acılar içinde kıvrandı iki bucuk ay öğrendikten sonra toparladı şükür🙏🏼
Bhcemrza aliismom evet oyüzden sordum bende çok araştıran anneler arasındayım ama sütüm yarıyor ve sık sık doğduğundan beri emzirdiğimden dolayı aldı çok şükür sağlıklı olsunlarda🙏🏻☺️
Tortilla_ Bhcemrza Inanamiyorum 😱😱 Olamaz . Bir yanlışlık var😱 Ilk defa linclenmemiş kilo postu😄Çok şanslısın🤣😂 Maşallah bu arada kilosu çok çok iyi .
Bhcemrza Tortilla_ galiba ilk çocuk ve ayına göre hareketlerde bulunup vakit geçiriyoruz sonrası hep uyumak ben bu aylarda hep uyuma taraftarıyım bebeklerin zaten bu aydan sonra hareketlenme zamanı kilo ister istemez gidiyor oyüzden oğlumu şok şok emzirdim ve hep onun kilo alacağı besinler yedim ama en önemlisi emzirdiğimde aşkla emziriyordum herşeyi bi kenara bırakıp emziriyordum bu en önemlisi verim doysun hadi işim yarım kalacak yada başka şeyler düşüneyim olmadı