Lomina mesajı şimdi gördüm.
Gündüzleri zaten istemesen de altı yedi gibi kalkar. Üç gündüz uykusu yapıyor. İkisi ikiser saat. Biri kırk dakika. Yani gündüz çok uyuyor. Ama hep öyleydi ,yine de gece bu kadar sık uyanmadı bugüne kadar. Emesi gece de gundiz de çok iyi. Açlıktan mi siye düşünsem de o kadar peş peşe emiyor ki gece, sanmıyorum. Bence odasına alışamadı gibi ve de uykuya geçiş için meme kullanmak istiyor. Üstünü asla ortturmez yatakta sadece kendisi var. Bilmiyorum sadece tahminlerle ilerlemeue çalışıyoruz. Çok yorucu.