Tuba Edizbeyinannesi Masajı var onun internette bakıp onu uygulayabilirsiniz. Onun dışında dıştan içe doğru kaynatılmış soğumuş su ile sürekli temizleyin. Bunlarda fayda etmezse doktora götürün göz damlası verecektir.😊
Aselif0661 @Edizbeyinannesi nnesi#6738452 sütünü falan deneme daha çok yağlandırır biz 35 günlük olduk hala devam ediyor doğduğundan beri doktor daha küçük diye merhem damla verme gereği duymadı masaj yapmamı söyledi birde çayla pansuman yapıyorum rahatlatıyor gerçekten ama geçmesi sürecek biraz daha sanırım
Edizbeyinannesi Aselif0661 aslında süt için bende öyle biliyorum daha çok arttırıyor diye ılık su ve taze çay deniyorum hala bende dediginiz gibi geçmedi
Necla61 Edizbeyinannesi sut kullanmayın süt besleyici olduğu için o akıntıyı besleyip çoğaltır doktora danışıp ilaç kullanın Bizd e de oldu damla kullanıyorum hafifledi baya
Chngrmom Emzirirken yanlışlıkla meme ucunuzu gözüne değdirmemeye dikkat edin annem bana öyle demişti o sebepten oluyor olabilir demişti aslı nedir bilemem tabi 😊
-civcivlerim- Edizbeyinannesi doktora gitmeden çayın demine pamuk batırıp sildim doktor damla verince Bi daha yapmadım damla bittikten sonra silicem gözünü tekrar aşırı çapaklanmaya başladı 🥺
Edizbeyinannesi -civcivlerim- ben burda bi arkadaş da söyledi ve eczacı arkadaşıma da sorup tobrasec damlası aldım sabah akşam 1 damla ve şuan kesildi gelmedi tekrar canım
Glsmaselmina Edizbeyinannesi benimde öyle olmuştu tobrased kullanmıştım sonradan iltihap kapıyo şişiyo bence doktoruna danışıp kullan