Zerr o zaman oto koltuğunu 4 yaşa kadar kullanmak yeterli diyosunuz doğru anladım dimi 😊
cocukadam Evet. Oto koltuğundan sonra yükselticiye geçmek mantıklı..
Pelin87 teşekkürler