cocukadam Bence 0-18
Biz 0-36 aldık, kardeşimiz oldu şimdi kardeşi ona oturtup büyüğüne 14 kg üstü yükseltici var ondan almak istiyorum çünkü 2 koltuğa gerek yok. Koltukları kaldırıp bagaja sığdıramayız, bazen kuzenler kalabalık denize veya bi yere gidiyoruz. Bagaj dolu oluyor.. en iyisi ikisine de 4 yaştan sonra yükseltici kullanmak, oto koltuğunu satmak 🤣 Aralarında 2,5 yaş var..