Zeynepazram Bende bebeklerim 2 aylıkken çektirdim dikiş filan atılmadı aman dikkat edin orada kemik iltihaplanması filan olabiliyor benim doktoe bana söylemedi ve ben normal diş çekimi gibi düşünüp 4-5 saat sonra yemek filan yedim ağrı kesici filan da kullanmadım zaten antibiyotik de vermemişti doktor ama çekimden 3 gün sonrasında oradaki kemik iltihaplanması ve tam 10 gün ağzımı milim bile avamdim sadece su ve çorba ile beslendim o da pipet yardımı ile tüm boğazım kulağım omzum dahi ağrıdan duramadim.Oradaki boşluğun kapanması için tükurmemek yutmak gerekirmis bende bilmediğim için bu durum yaşandı.Bilginiz olsun kemik ağrısı mahvediyor insanı