Zeynepazram Kızlar dün cektirdim Dr oraya tampon yaptı baktım yarım saat gectı hala kanıyo tekrar gittim kan durdurucu koydu ama hala kanıyo az az yastık hep kan olmus simdi pamuk koydum ısırıyorum internette 24 saat az az kanaması normal yazıyı dogru mu
BetulllMihra Zeynepazram bende çektircem ama emziriyorum ya iğne falan yapılıyor mu uyuşturmak için bi sakıncası varmı acaba bende çok korkuyorum hem 🙄
Dadam Zeynepazram 20 lik çektirmedim ama azı diş çektirdim. Baya kanadı ki 20 lik daha fena. Normal bence kanaması
cge_14_2020 Zeynepazram evet az az kanaması normal emer gibi yapmayın demişti bana doktor o zaman daha çok devam ediyor kanaması
Zeynepazram BetulllMihra evet yapılıyo benim dolgum vardı uyusturmusken cekelim dedik cektirdim baska dişciyede gittigimde emzirebilirsin demıstı ama uyusukluk gecince emzirdim biraz sagıp
Zeynepazram Dadam ay birde ordaki bosluk hissi cok garip hala azıcık kanıyo gibi cumada digerini cektırcem agrımadan curumeden cektiriyim dedim
Ddanne Bende yakınlarda 20 lik çektirdim tamponu yarım saat sonra çıkar dedi çıkardım.Arada tükürük ile çok az kanadı bir iki damla şeklinde 2,3 gün kanadı geçti sizin kanama çok ise başka bı doktora gidin .
Zeynepazram Ddanne ben tamponu baya tuttum ya ilk basta kanama coktu gittim kanama durdurucu bir sey koydu üstüne tamponu koydu sonra ben 4-5 saat tuttum tamponu ama az az kanıyo
Zeynepazram cge_14_2020 anladım su an kanıyo mu kanamıyo mu anlamıyorum da sabah pamuk koydum 1 saat kanamıstı yıne cıkardım inş durmustur agzımda kan tadı var biraz
Zeynepazram Dadam Ddanne sizce diş çürümeden agrı yapmadan cektirmekle iyi ettim mi cunku curuse daha zor olcagını dusundum 😔 birde 6 aydır süt ürünleri yumurta yemiyorum alerji diyetindeyim emzirdigim ıcın dişlerim baya kötü halde hep sinsi cürükler olmus fırcalamayı unuttugumda oluyo cocuktan sonra cocuktan önce böyle degildi hep bakardım dişlerime gargara ip falan simdi cok üzgünüm
Dadam Zeynepazram canım bence iyi olmuş çünkü 20 Lik dişlerin sonu hep öyle, çok alakasız yerden çıkıyorlar zaten, genelde çekiyor doktorlar çürüyüp ağrı yapmasını beklememek gerekli bence
Tugba10-5 Az az kanaması normal ben 4 tane çektirdim :)) ikisi dikişli ikisi normal ağzınızı temiz tutunuz mümkünse gargara ve fırça yapın
Zeynepazram Tugba10-5 internette bir kac sayfa gargara yapmayın kanama artar dıyo bazı sayfalar yapın dıyo kafam karıstı
Tugba10-5 Zeynepazram gargara yapınca o çekilen boşluğun içindeki mikropları öldürüyor yemek yiyoruz illa kırıntı kaçıyor mikrop kapmaması için yapılıyor