HiraDeniz fatmakocaman benim oglumda 4 ay 7 gunluk.diş sıkıntimiz var.eller hep agizda.eldiven diş kasiyicidan aldim.fakat hic memnun kalmadik..hic sevmedi benim bebek.ellerini cok teletiyo.istedigi gibi hareket edemiyor ve daha cok sinirleniyor.insallah sizin bebeginiz severek kullanir
Tugba8 Yetişkin gibi 12 den aşağı uyumuyor beyefendi. Gece de en az 2 kez uyanıyor. Bestiron diye bir şey verdi doktoru. Ona başlayacağız bakalım. Bu arada kehribar kolye salyaları kesmişti ama bu kez de alerji yaptı boynuna çıkardım.
Edakk Gündüz 3 veya 4 uyku yapıyor gece 10 hücum gibi uykuya geçiyo sonra gece en az 5 defa kalkıyor valla emmek için ben sabaha kadar 😭😭😭 Allah’tan sabah eşim bakıyo 1 saat ben uyuyorum