Busra812 4 aylık bebek anneleri bebeğiniz gece kaç kez uyanıyor kimi anneler sabaha kadar uyuduğunu söylüyor biz en az 2 kez uyanıyoruz 🙄
gorhanpars Busra812 Birkaç haftadır saat başı alarm kurmuş gibi uyanıyor asla şaşmıyor 😁 4 ay 19 günlüğüz ☺️
FerahKuzum 2 nedir yaa 7-10 arası değişiyor 😁 yoksa siz hala atakta değil msiniz? Aman maşaşlaaah maşallaaahh
Busra812 FerahKuzum atağımız geçti ama çok çok yordu birde üzerine salyalarımız ve ağızdan çıkmayan eller de eklenince 🙈
Elifim_derinim 4 yada 5 kez uyanıyor emip geri yatıyor. Gündüz uykumuz hiç yok en fazla 10 dak. Dönmeye basladığını için dönünce basıyor cığlığı bütün gün kucağımda, dönsün diye gözünün içine bakıyordum şimdide dönmesin diye😂
Busra812 Elifim_derinim bende çözümü oyun halısında buldum iyi ki diyorum yere yorgan serip oyun halısına koyuyorum sanırım halıda yoruluyor orada kendi kendine dalıyor uyuyor yoksa gündüz uykusu çok sıkıntı zaten gece de 11 den aşağı uyutamıyorum 😏
fatmakocaman benim bebeğimin salyaları akıyo sizde de varmi damaklarina ilac suruyolarmis bi arkadasim dedi kullanan varmi aranizda calgel diye ilac bide sağlik ocagin daki hemsire kan damlasina baslatti sizlerde basladiniz mi erken mi acaba baslamak icin bnm bebegim 4 ay 12 gunluk kan damlasi olaran fegaferon verdi
UzayMine fatmakocaman benim oğlumda 4 ay 2 günlük bizede kan damlası verdi ama aşının etkisi geçince başlarım dedim aşırı yeterince huzursuz ediyor bide ona başlarsam daha çok huzursuz olucak kabızda yapıyor kan ilaçlar
Busra812 fatmakocaman canım bizde yarın başlıcaz sağlık ocağı vegaferon verdi fakat doktorumuz kullanmamız gerektiğini iyi bir damla olmadığını söyledi sidefer aldık bugün yarın başlıcaz nasipse. Jel için de doktorumuz henüz erken olduğunu gerekmedikçe kullanmamız gerektiğini söyledi sanırım yarın e bebekten eldivenli diş kaşıyıcılarından alıcam inşallah fayda eder
fatmakocaman UzayMine evet kabizlik yapiyomus bnde daha vermedim dedigin gibi aşınin etkisi gecsin dedim
fatmakocaman Busra812 aynen iyi bi damla degilmis bnde doktoruma sorup oyle baslamayi dusunuyorum blki bizede farkli bi damla verir
Ebru-isil Busra812 işte ben uyandırıyorum artık emsin diye bazen uyurken emiyor yatıyor geri bazen de olmuyor :)
Busra812 fatmakocaman sağlık ocağı kan değerleri normal değerdeyse kabızlık yapmaz dedi ne kadar doğru bilmiyorum
Busra812 fatmakocaman kimisi dolaba koyun biraz soğusun öyle kaşısın diyor ama birde çocuğu hasta etmeyelim 🙈😅😅
HiraDeniz fatmakocaman benim oglumda 4 ay 7 gunluk.diş sıkıntimiz var.eller hep agizda.eldiven diş kasiyicidan aldim.fakat hic memnun kalmadik..hic sevmedi benim bebek.ellerini cok teletiyo.istedigi gibi hareket edemiyor ve daha cok sinirleniyor.insallah sizin bebeginiz severek kullanir