Cemre44 merhaba, lütfen ama lütfen biberonla bebeğinize sütünüzü vermeyin. Meme reddi yaşarsınız. 6 hafta yaşadım. Ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir. Ben ağladım oğlum ağladı.
gereksiz sagım sütünüzün tazyiğini artırır ve bazı bebekler bunla baş edemez memeyi reddeder. Bebek emmek ister sağmışsınız memede süt yoktur buna sinirlenir memeyi reddeder. Süz zorla verirsiniz agzına yine reddeder. Bebek diyip geçmemek lazım. Onların da huyu suyu mizacı var. Siz memenizi her fırsatta sunun istemezse bırakın. Artık bagırsakları emdikçe aktif çalışıyor. Bu onda karın agrısı yapabilir, gaz yapabilir. Bundan istemiyor olabilir.
bi umut diyip tereddüt ettiğimiz durumlarda yanlış şeylere (silikon uç, biberon vs) sarılıyoruz kısa vadede çözüm olsa da uzun vadede anamızdan emdiğimiz sütü burnumuzdan getiriyor.
her bebek aynı değil biberondan kaynaklı red yaşamayan da vardır ancak riske atmaya değer bir durum değil.
red yaşadığım için bu konuda hassasım😋☺️ Sürece bırakın. İlla doyuyordur yoksa huzursuz olur ağlar aranır. Kilo almasa nolacak ki? Bu devirde kim açlıktan ölmüş? Bebeğiniz sarılık riskini atlatmış, karaciğeri depolama yapıyor zaten. Önemli olan bebeğinizin 6. Ayında soguk kilosunun 2 katına yaşında 3 katına çıkması.