Emirinannesi1 tedavi edilmedi sürece geçmez ki günlerce sürer hatta bazen tedavi edildind ebile tam olarak geçmiyor. Ben üniversiteye giderken olmustum öle bir ağrı yok annemi arayıp ben ölüyrom anne çişimi yapmıyorım demiştim annemde idrar yolu enfeksiyonu olmussn doktora git demişti 🤣 evet geçti gibi oldı ama bir yıl boyunca defalarca oldum cok şükğr sonunda atlattım olcamı anlayınca bol su içiyordum artık ilaç almama gerek kalmıyordu o şekilde kökten temizlendi ama sizin kız küçük tekrarlamasına yakın hissedemeyebilir oyğzden korumaya calısın su içmesine dikkat edn