Emirinannesi1 6 yaşında kızım var sürekli karnım agrıyor diye kasıgını gösterşyor yarına randevu aldım ama hep böle agrır karnı demin lavoboya götürdüm onu çişini yapamadgnı söledim baktım bir iki damla geliyor daha gelmiyor
Mirayse Emirinannesi1 tedavi edilmedi sürece geçmez ki günlerce sürer hatta bazen tedavi edildind ebile tam olarak geçmiyor. Ben üniversiteye giderken olmustum öle bir ağrı yok annemi arayıp ben ölüyrom anne çişimi yapmıyorım demiştim annemde idrar yolu enfeksiyonu olmussn doktora git demişti 🤣 evet geçti gibi oldı ama bir yıl boyunca defalarca oldum cok şükğr sonunda atlattım olcamı anlayınca bol su içiyordum artık ilaç almama gerek kalmıyordu o şekilde kökten temizlendi ama sizin kız küçük tekrarlamasına yakın hissedemeyebilir oyğzden korumaya calısın su içmesine dikkat edn
Beybibeybi İdrar yolu enfeksiyonu gibi Allah korusun apandisit te falan idrarla pek ilişkili olmuyor diye biliyorum
Aisemeva Sistit olmus ayağından çorabı eksik etmeyin bol su içsin limonlu su iyi gelir…birde ilaci var cipro diye ama kucukler kullanıyor mu tam bilmiyorum saglik ocağına gitseniz söyler zaten
Emirinannesi1 Aisemeva yarın babası doktora goturucek karnim agriyor diyip kasigini gosteriyor birde cisini yapamadgni bilmiyordm ben yeni gordum damla geliyor 5 dk sonra bidaha gidiyor
Beybibeybi Emirinannesi1 yani apandiste acil korku yaratacak birşeye benzemiyor ama yarın kesin götürün siz
Esyu Büyük olasılık enfeksiyon,kız çocuklarında daha sık olur.benim büyük kızım 2 defa geçirdi.kabızlık,tuvaletini tutma gibi şeylerde neden olabiliyormuş enfeksiyona,bilginiz olsun