Aynı durummu bilmiyorum ama benim bebeğimde de 2-3 ayında çok sık sık oluyordu ,tükürüğü boğazına kaçıyordu ve öksürerek boğuluyordu ,ben de geceleri deli gibi sıçrıyordum ,boğulur diye çok korkuyordum gece boyu 4-5 kez oluyordu bazen, yatmadan önce burnunu temizlemeyi deneyin( youtubda dr.Osman Gönülal burun tenizleme vidosu var o şekilde temizliyordum ben)ve yattığı döşeğin altına kafa tarafı biraz yüksek tutacak şekilde bişeyler koyun hafif eğimli olacak şekilde, bizimki bi süre sonra geçti gitti , belki sizin bahs ettiğiniz böyle bişey değildir ama yine de doktora görünseniz daha iyi olur