EsofmanliSevketHoca nagissss6606 Çıkmaz annesi inşAllah içini ferah tut , büyük ihtimal reflü kaynaklı 😉 Tabi doktorun görmesinde fayda var yine de ..
Yigitahmedim nagissss6606 bu durumla karşılaştığınızda mutlaka videoya çekin ve bir uzman çocuk hekimine danışın
nagissss6606 Yigitahmedim video yu düşünecek hal kalmıyor ki canım o an sadece kendini toparlamaya çalışıyorum
whitepearlsmother EsofmanliSevketHoca ah bu ilgi çekmek için yaptıkları oyunlar ömrümden ömür eksiliyo sanki
Yigitahmedim nagissss6606 genelde böyle bir durumda çekebilirsen iyi olur doktoruna o şekilde gösterirsen daha iyi tabi koyulması için doktorlar istiyorlar
gozpariltisi nagissss6606 canım benim oğlum o dönemler sürekli boğuluyor gibi garip hareketler yapıyordu emziremiyordum bile ve birde öksürük tabiki doktora gittik reflü dediler gaviscon kullandık ve birde reflü yatagi çok şükür bir haftada geçti bide bebeğini besledikten sonra 15 /20 dk kucağında dik tut ve mutlaka gazını çıkar kuzunun yine de doktora götürmek yararina bu benim tecrübem burdan ezbere Allah korusun inşallah 🙏
Deletedmom418 EsofmanliSevketHoca bebeğiniz kaç aylık acaba benim kızımda iki gündür yalandan öksürüyo bariz belli yani 🤣
CankizimRavzam nagissss6606 canim gecmis olsun korkma doktora git bak benimde kizimin kulak zari yirtildi 1 hafta once tabiki RABBIM korusun evlatlarimizi bizleri ama hastaneler tedbirli iceri sadece anne bebek aliyorlar heryeri siliyorlar kapida guvenlikler var maskesiz asla almiyorlar bence bi git doktor baksin gec olmadan RABBIM korusun
Deletedmom418 EsofmanliSevketHoca ay maşallah kuzuma. Benşmki 3 aylık. Yalandan öksürüyo eminim yada bize öksürüyo gibi geliyır 🤷🏻♀️🤪 bide gülmeye ne zamn başlar
EsofmanliSevketHoca Deletedmom418 Sen yine de sırtını bi dinle annesi hırıltı falan var mı , bizimki 2 aylıkken başladı 4.cü ayında daha belirgin olmaya başladı ,bana bakarken gülmesi yok mu heleee🥰 şimdi zaten kahkalar eşliğin de akşamı ediyoruz MAŞALLAH 🤣
EsofmanliSevketHoca Deletedmom418 Aman öyle olsun , yakındır annesi ,bol kahkahalı günleriniz olsun inşAllah 🥰
[silindi] nagissss6606 korkma canım benimkide aynı valla burnunda tıkanıyor hep hık hık diye ses çıkartıyor. Hıııı yapıyor tükürüğünü yutamıyor. Benimki de hep kusan bebek.. kaç doktor gezdir normal dedi. Bazı bebeklerin mide kapakçıkları tam gelişmemiş bu yüzden oluyormuş.
Gzd35 Çok geçmiş olsun Allah bütün çocuklarımıza sağlık sıhhat versin inşallah bebeklerinizi bol bol okuyun tebbet duasını okuyun ben oğlumu okuduğumda gece için rahat yatıyorum Rabbime emanet ediyorum
mylmz nagissss6606 sırtına bir yorgan battaniye vs destek koyun. O tarafa dönmesin. Allah korusun şakası olmaz.. denk gelirse de bir video çekmeye calısın. Dr cocugu götürmek gerekmez. Alın randevu gösterin videoyu..
Deletedmom418 EsofmanliSevketHoca amin cümlemizin inşallah. Gülüyor ama kahkaha atsın o sesini bi duyayım istiyorum 🙈