TugbaSaray YazCilegi bize de aşıdan sonra 2 gün banyo yasak dediler mecbur bu sıcaklar da ıslak bezle idare ettik
Nurztekin arkadaşlar bi şey soracagım biz bugun 2. ay asılarını olduk. 3 gun banyo yapmasın dedi hemsiremiz. cumartesi mi banyo yapacak yani yoksa pazar mı? 3 gun dedi ama bugun u sayıyor muyuz
meryemkisa YazCilegi kesinlikle yaptırma eğer yaptırabilseydin zaten yasak olmazdı ben her gün yıkıyorum kendim doğsuğu günden beri aşıdan iki gün sonra yıkayacaktım asla riske atma dediler 3. Gün yıkadım kesinlikle yıkama derim